TARNETINGIMUSED

KAUBA KÄTTESAAMINE

Klient näeb ostu sooritades, kas kaup on laos koheseks kliendile toimetamiseks või on kaup tellimisega. Kui kaup on Eesti laos, siis kaup pakitakse ja saadetakse kliendile hiljemalt järgmisel tööpäeval peale ostu sooritamist. Kasutades Omniva või Smartpost pakiautomaate on Eesti-sisene transport 3-5 tööpäeva.

Kui klient valis kauba, mida ei ole Eesti laos ja tarneaeg on 14-35 päeva, siis ostja valib sellegipoolest tarneviisi ja müüja teavitab ostjat kauba saabumisest e-maili teel.

E-poest ostes on transport Eestis tasuta, kui ostusumma ületab 100 EUR.  Alla 100 EUR tellimuste puhul lisandub pakiautomaadi tasu 5 EUR või kullerteenuse tasu 10 EUR. Soomes, Lätis ja Leedus on transport tasuta, kui ostusumma ületab 150 EUR. Alla 150 EUR tellimuste puhul lisandub pakiautomaadi tasu 15 EUR või kullerteenuse tasu 20 EUR.

Pakiautomaati tellitud kaupadele saadab operaatorfirma kliendile sms-iga uksekoodi. Koodi sisestades avaneb kapiuks ja klient saab paki kätte.

Müüja ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest olukorras, kus müüjast mitteolenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud kätte kliendile saadetud unikaalse pakiautomaadi koodi.

Juhul kui klient ei ole pakiautomaati tellitud pakile järele tulnud hoiutähtaja möödudes, siis müüja saab pakiautomaadi operaatorilt tagasi pakid ja hoiustab neid veel 14 päeva enda juures, teavitades sellest klienti.